Στόχος μας η παροχή των απαραίτητων γνώσεων για την επιτυχημένη πορεία των μαθητών μας στις πανελλαδικές εξετάσεις και η οργανωμένη υποστήριξη κατά τη διαδικασία επιλογής του αντικειμένου σπουδών.

Έμπειρο & Ικανό Προσωπικό

Ικανοί, έμπειροι καθηγητές στη διδασκαλία, υψηλής επιστημονικής κατάρτισης και απόλυτα εξειδικευμένοι στο γνωστικό τους αντικείμενο.

Σύγχρονες Αίθουσες

Εξαιρετικό περιβάλλον με σύγχρονες και μοντέρνας αισθητικής αίθουσες διδασκαλίας.

Ενημέρωση Γονέων

Δίνουμε ιδιαίτερη βαρύτητα στη σωστή και τακτική ενημέρωση των γονέων, οι οποίοι γνωρίζουν προσωπικά τους καθηγητές του παιδιού τους.

Εκδόσεις ΝΤΟΝΤΗΣ

Πλήρης σειρά εγχειριδίων για κάθε τάξη και ομάδα προσανατολισμού, τα οποία ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των μαθητών.

Αναγνωστήριο

Πρόγραμμα για Μελέτη στο χώρο του Φροντιστηρίου κάθε ημέρα της εβδομάδας. Μελέτη υπό την καθοδήγηση και εποπτεία των καθηγητών μας.

Το Φροντιστήριο

Μοντέρνες αίθουσες με υπερσύγχρονο εξοπλισμό και ειδικά διαμορφωμένοι χώροι με βάση τις σύγχρονες απαιτήσεις της παιδαγωγικής .

Αίθουσα

Αίθουσες
 3

Αίθουσα 3

Αίθουσες
 3

Αίθουσα 5

Αίθουσες
 3

Αίθουσα 2

Αίθουσες
 4

Αίθουσα 8

Αίθουσες
 5

Εξωτερική Όψη 2

Εξωτερικοί Χώροι
 8

Δείτε όλους τους χώρους τους φροντιστηρίου.

Πρόγραμμα Σπουδών

Στα Φροντιστήρια ΝΤΟΝΤΗΣ συγκροτούνται ομοιογενή τμήματα με καθορισμένο αριθμό ατόμων. Ο διαχωρισμός γίνεται από τον διευθυντή με βάση τα παρακάτω κριτήρια: γενικός βαθμός σχολείου, βαθμοί στα μαθήματα ενδιαφέροντος και βαθμός διαγνωστικών test.
  • Α' Λυκείου
  • Β' Λυκείου
  • Γ' Λυκείου
  • ΕΠΑ.Λ.
Μαθήματα Α' Λυκείου ('Eναρξη μαθημάτων 4 Σεπτεμβρίου)
  • Αρχαία: 2 ώρες
  • Έκθεση: 2 ώρες
  • Άλγεβρα: 2 ώρες
  • Φυσική: 2 ώρες
  • Χημεία: 1 ώρα
  • Σύνολο: 9 ώρες

Κύκλοι ενισχυτικών μαθημάτων στη Γεωμετρία.
Διαγωνίσματα προσομοίωσης σε όλα τα εξεταζόμενα μαθήματα
Καθημερινή υποστήριξη κατά τη διάρκεια των Ενδοσχολικών Προαγωγικών Εξετάσεων

Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών ('Eναρξη μαθημάτων 4 Σεπτεμβρίου)
  • Μαθηματικά Προσανατολισμού: 2 ώρες
  • Φυσική Προσανατολισμού: 3 ώρες
  • Έκθεση: 2 ώρες
  • Άλγεβρα: 3 ώρες
  • Χημεία: 2 ώρες
  • Φυσική Γενικής: 1 ώρα
  • Σύνολο: 13 ώρες

Στα μαθήματα της Άλγεβρας και της Φυσικής Προσανατολισμού προτείνονται 3 ώρες, ώστε κατά τη διάρκεια της χρονιάς να γίνει προετοιμασία για τη Γ’ Λυκείου.
Διαγωνίσματα προσομοίωσης σε όλα τα εξεταζόμενα μαθήματα.
Καθημερινή υποστήριξη κατά την διάρκεια των ενδοσχολικών προαγωγικών εξετάσεων.

Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών ('Eναρξη μαθημάτων 4 Σεπτεμβρίου)
  • Αρχαία: 4 ώρες
  • Έκθεση: 2 ώρες
  • Άλγεβρα: 2 ώρες***
  • Ιστορία: 1 ώρα*
  • Λατινικά: 2 ώρες**
  • Σύνολο: 11 ώρες

*Στο μάθημα της Ιστορίας διδάσκεται η ύλη της Γ’ Λυκείου ως προετοιμασία.
**Στο μάθημα των Λατινικών διδάσκεται η ύλη της Γ’ Λυκείου ως προετοιμασία.
***Το μάθημα διδάσκεται  κατ΄ επιλογήν για να βοηθηθούν οι μαθητές στις ενδοσχολικές εξετάσεις.
Διαγωνίσματα προσομοίωσης σε όλα τα εξεταζόμενα μαθήματα.
Καθημερινή υποστήριξη κατά τη διάρκεια των ενδοσχολικών προαγωγικών εξετάσεων.

Ομάδα Προσανατολισμού Θετικών Σπουδών
  • Φυσική: 4 ώρες
  • Χημεία: 3 ώρες
  • Έκθεση: 2 ώρες
  • Επιλογής Μαθηματικά Προσανατολισμού: 5 ώρες
  • Επιλογής Βιολογία Προσανατολισμού: 3 ώρες
  • Σύνολο: 12-17 ώρες

Με τα 3 πρώτα υποχρεωτικά μαθήματα της ομάδας προσανατολισμού πρέπει να επιλεγεί 1 τουλάχιστον μάθημα επιλογής.
Υπάρχει δυνατότητα επιλογής έως 2 μαθημάτων επιλογής ανάλογα με τα επιστημονικά πεδία που ενδιαφέρουν τον μαθητή.

Γ’ ΘΕΤΙΚΩΝ

Ομάδα Προσανατολισμού Ανθρωπιστικών Σπουδών Σπουδών
  • Αρχαία: 5 ώρες
  • Έκθεση: 2 ώρες
  • Ιστορία: 2 ώρες
  • Επιλογής Λατινικά: 3 ώρες
  • Επιλογής Βιολογία Γ.Π.: 2 ώρες
  • Σύνολο: 11-14 ώρες

Με τα 3 πρώτα υποχρεωτικά μαθήματα της ομάδας προσανατολισμού πρέπει να επιλεγεί 1 τουλάχιστον μάθημα επιλογής.
Υπάρχει δυνατότητα επιλογής έως 2 μαθημάτων επιλογής ανάλογα με τα επιστημονικά πεδία που ενδιαφέρουν τον μαθητή.

ανθρωπιστικών

Ομάδα Προσανατολισμού Σπουδών Οικονομικών & Πληροφορικής
  • Μαθηματικά Προσανατολισμού: 5 ώρες
  • Έκθεση: 2 ώρες
  • Α.Ε.Π.Π.: 3 ώρες
  • Επιλογής Α.Ο.Θ.: 2 ώρες
  • Επιλογής Βιολογία Γ.Π.: 2 ώρες
  • Σύνολο: 12-14 ώρες

Με τα 3 πρώτα υποχρεωτικά μαθήματα της ομάδας προσανατολισμού πρέπει να επιλεγεί 1 τουλάχιστον μάθημα επιλογής.
Υπάρχει δυνατότητα επιλογής έως 2 μαθημάτων επιλογής ανάλογα με τα επιστημονικά πεδία που ενδιαφέρουν τον μαθητή.

οικονομίας

Επαγγελματικό Λύκειο
  • Μαθηματικά: 3 ώρες
  • Έκθεση: 2 ώρες
  • Ειδικότητα 1: 2 ώρες
  • Ειδικότητα 2: 2 ώρες

Ειδικά τμήματα για όλες τις ειδικότητες.

Δείτε εδώ αναλυτικά!

ΜΕΘΟΔΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΜΕ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Πάνω από 90% στις Εισαγωγικές Εξετάσεις

Στα Φροντιστήρια ΝΤΟΝΤΗΣ είμαστε υπερήφανοι για τα αποτελέσματα των μαθητών μας, οι οποίοι καταφέρνουν κάθε χρόνο να πετύχουν τους στόχους τους.

Επιτυχόντες 2017
ΣΧΟΛΙΚΟ ΥΛΙΚΟ

Αναλυτικές Σημειώσεις για όλα τα Μαθήματα

Πλήρης σειρά εγχειριδίων για κάθε τάξη και ομάδα προσανατολισμού, τα οποία ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των μαθητών, είναι σαφή, διαφωτιστικά και διευκολύνουν την προσέγγιση και κατανόηση της ύλης.

Δείτε το Υλικό

Τελευταία Νέα

Όλα τα τελευταία νέα του φροντιστηρίου και οι ανακοινώσεις που αφορούν το χώρο της εκαίδευσης

Φιλολογία 2017! Ο δρόμος προς την επιτυχία!

15 Σεπτεμβρίου 2017
    Φιλολογία 2017 ! Ο δρόμος προς την επιτυχία ! Κάνοντας έναν απολογισμό για τη φετινή χρονιά που διένυσαν οι μαθητές μας, έχοντας φυσικά εμάς δίπλα τους, απαριθμούμε πολλές επιτυχίες! Ας γνωρίσουμε τις μαθήτριες μας που πλέον είναι φοιτήτριες στο τμήμα της Φιλολογίας. Η μαθήτρια μας, επί δύο χρόνια, Μαρία Χαλκίδου είναι πλέον φοιτήτρια στο τμήμα της Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.  Συνδυάζοντας διάβασμα και μπάσκετ κατέρριψε τον στόχο της και είναι έτοιμη για την φοιτητική ζωή! Για να φτάσεις να λέγεσαι φοιτήτρια πέρασες μία αρκετά δύσκολη χρονιά. Πες μας πως ήταν η διαδρομή; Ήταν μία πολύ όμορφη χρονιά. Ξεκινήσαμε όλοι πολύ αγχωμένοι, ήταν κάτι πρωτόγνωρο, αλλά μπήκαμε γρήγορα στο κλίμα καθώς μας βοήθησαν πολύ οι καθηγητές  και ο κύριος Ντόντης. Ήμασταν ένα δυνατό τμήμα και το κλίμα μας βοηθούσε όλους να αποδώσουμε, ωστόσο ήταν  δύσκολος ο συνδυασμός διαβάσματος, σχολείου, φροντιστηρίου. Δεν είχαμε άλλες ασχολίες εκτός από το διάβασμα, αλλά ευτυχώς τα καταφέραμε! Μέσα στη χρονιά είχαμε πάρα πολλά διαγωνίσματα που φυσικά βοηθούσαν πολύ, γιατί μας κρατούσαν συνεχώς σε εγρήγορση και καλύπταμε τα κενά μας ώστε να προχωράμε παρακάτω στην ύλη. Ήταν όλα διαγωνίσματα προσομοιώσεως πανελληνίων, 3ωρων, με επίβλεψη, ησυχία και αρκετά απαιτητικά ώστε να προετοιμαστούμε κατάλληλα.   Με μία τόσο καλή προετοιμασία, όπως προανέφερες, πως αντέδρασες όταν είδες τα θέματα μπροστά σου; Ένιωθα έτοιμη, δεν αγχώθηκα και δεν θόλωσε το μυαλό μου όπως συμβαίνει σε άλλα παιδιά. Ξεκίνησα από αυτά που θεώρησα πιο εύκολα κι άφησα για το τέλος αυτά που δεν ήμουν 100% σίγουρη και έτσι ανταποκρίθηκα πάρα πολύ καλά σε όλα τα μαθήματα.   Μέσα σε αυτή τη χρονιά ποια ήταν η στάση των γονιών σου; Οι δικοί μου, νομίζω, ήταν πιο αγχωμένοι, ενώ εγώ το έβλεπα πιο ήρεμα, επειδή ήξερα που βαδίζω, τι κάνω και πόσο διαβάζω. Ήταν πιο ανήσυχοι, μου μιλούσαν συνέχεια και μου τόνιζαν ότι δεν τελειώνει τίποτα με το πέρας των πανελληνίων. Γενικότερα, ήταν πάρα πολύ υποστηρικτικοί απέναντι μου και συνεχώς δίπλα μου. Επίσης, παράλληλα με το διάβασμα των πανελλαδικών εξετάσεων συνυπήρχαν και οι προπονήσεις σου στο μπάσκετ. Πως το διαχειρίστηκες και τι συμβουλεύεις  τους υποψηφίους, καθώς οι περισσότεροι δεν ξέρουν εάν μπορούν να αθλούνται κατά τη διάρκεια αυτής της χρονιάς. Στην αρχή ξεκίνησα να παίζω σε ένα σταθερό ωράριο και τα προλάβαινα όλα, όμως το Δεκέμβριο μετά από  τραυματισμό στο δεξί μου χέρι και επιλογή των γονιών μου, σταμάτησα να πηγαίνω τόσο συχνά και έπαιζα μία φορά την εβδομάδα για να ξεφεύγω, να αδειάζω το μυαλό μου και να αφιερώνω και λίγο χρόνο για τον εαυτό μου. Πιστεύω ότι δεν είναι απαραίτητο να διακόπτουν τελείως την άθληση, γιατί είναι μια διέξοδος από το διάβασμα όπως ακριβώς και μια βόλτα με τους φίλους σου. Βέβαια οι περισσότεροι διαλέγουν τις εξόδους, αλλά μπορείς να κάνεις και κάτι που αγαπάς εσύ, επειδή αυτή τη χρονιά επικεντρώνεσαι στον εαυτό σου. ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Μοναδική στην Κτηνιατρική Θεσσαλονίκης σε όλη την Ελλάδα από ΕΠΑ. Λ. Μαθήτρια της Σταυρούπολης   Η επόμενη μαθήτρια μας και πλέον φοιτήτρια στο τμήμα Φιλολογίας του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης είναι η Κεσσίδου Ευρώπη.  

20 εκφραστικά λάθη που συχνά κάνουμε όλοι.

14 Σεπτεμβρίου 2017
Ο σωστός εκφραστικός λόγος δεν είναι απαραίτητος μόνο για να δίνει κύρος στον ομιλητή, αναφορικά με το ακαδημαϊκό του επίπεδο, αλλά και για να γίνονται τα λεγόμενά του κατανοητά από τους ακροατές. Παρατηρώντας τις εκφράσεις που χρησιμοποιεί ο περισσότερος κόσμος καθημερινά, ένας άριστος γνώστης την ελληνικής γλώσσας θα εντοπίσει αρκετά γραμματικά, συντακτικά αλλά και νοηματικά λάθη, πολλά εκ των οποίων συγκεντρώσαμε και παραθέτουμε παρακάτω: ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ : Ο νέος Αϊνστάιν είναι Έλληνας. Ο 10χρονος φαινόμενο είναι ο νεαρότερος φοιτητής στο Πανεπιστήμιο! Παρατηρώντας τις εκφράσεις που χρησιμοποιεί ο περισσότερος κόσμος καθημερινά, ένας άριστος γνώστης την ελληνικής γλώσσας θα εντοπίσει αρκετά γραμματικά, συντακτικά αλλά και νοηματικά λάθη, πολλά εκ των οποίων συγκεντρώσαμε και παραθέτουμε παρακάτω: Σωστό: Ευχαριστούμε όλους όσοι μας συμπαραστάθηκαν. Λάθος: Ευχαριστούμε όλους όσους μας συμπαραστάθηκαν. Σωστό:Αντίγραψε ό,τι βλέπεις. Λάθος: Αντέγραψε ό,τι βλέπεις. Σωστό: Π.Μ. = Προ Μεσημβρίας, Μ.Μ. = Μετά Μεσημβρίαν Λάθος: Μετά Μεσημβρίας. Σωστό: Περισσότεροι από έναν ή περισσότεροι του ενός. Λάθος: Περισσότεροι από ένας. Σωστό: Με πολλή αγάπη, πολλή δουλειά. Λάθος: Με πολύ αγάπη, πολύ δουλειά. Σωστό: Γίνονται όλοι δεκτοί ανεξαρτήτως ηλικίας. Λάθος: Γίνονται όλοι δεκτοί ανεξαρτήτου ηλικίας. Σωστό: Στο πλαίσιο των αρμοδιοτήτων. Λάθος: Στα πλαίσια των αρμοδιοτήτων. Σωστό: «Κατ’αρχήν» χρησιμοποιούμε όταν αναφερόμαστε στα βασικά σημεία (π.χ. το νομοσχέδιο ψηφίστηκε κατ’αρχήν). «Κατ’αρχάς» χρησιμοποιούμε για να υποδηλώσουμε ότι κάτι έγινε αρχικά (π.χ. Κατ’αρχάς να διευκρινίσουμε). ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ :Έξυπνα τρικ για να μαθαίνεις πιο εύκολα! Σωστό: Ο επικεφαλής, του επικεφαλής. Λάθος: Ο επικεφαλής, του επικεφαλούς. Σωστό: Αυτές οι μέθοδοι, αυτές οι παράμετροι, αυτές οι ψήφοι. Λάθος: Αυτοί οι μέθοδοι, αυτοί οι παράμετροι, αυτοί οι ψήφοι. Σωστό: Η αναπληρώτρια διευθύντρια / υπουργός / γιατρός. Λάθος: Η αναπληρωτής διευθύντρια / υπουργός / γιατρός. Σωστό: Έχω απαυδήσει! (και «είμαι απηυδισμένος!») Λάθος: Έχω απηυδήσει! Σωστό: Αποτείνομαι, μέλλοντας: Θα αποταθώ. Λάθος: Θα αποτανθώ. Σωστό: Η λέξη αυτή απαντά συχνά στον Όμηρο. Λάθος: Η λέξη αυτή απαντάται συχνά στον Όμηρο. Σωστό:Απολαύει της εμπιστοσύνης. Λάθος: Απολαμβάνει της εμπιστοσύνης. Σωστό: Ασχολούμαστε, ασχολούμασταν. Λάθος: Ασχολιόμαστε, ασχολιόμασταν. Σωστό: Πριν από την έναρξη. Λάθος: Πριν την έναρξη. Σωστό: Οποιοσδήποτε, οτιδήποτε. Λάθος: Ο οποιοσδήποτε, το οτιδήποτε. Σωστό: Ο τέως πρόεδρος = ο προηγούμενος από τον σημερινό. Ο πρώην πρόεδρος = ο πριν από πολύ καιρό πρόεδρος. Σωστό: Ψιλή κυριότητα. Λάθος: Υψηλή κυριότητα. Σωστό: Αντεπεξέρχομαι στις δυσκολίες. Λάθος: Ανταπεξέρχομαι στις δυσκολίες. ΠΗΓΗ : tilestwra.com

Ολοκληρώνεται αύριο Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου η διαδικασία εγγραφής των επιτυχόντων των Πανελλαδικών Εξετάσεων έτους 2017 στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης – Ποιες θα είναι οι επόμενες ενέργειες των πρωτοετών φοιτητών

13 Σεπτεμβρίου 2017
Ολοκληρώνεται αύριο Πέμπτη 14 Σεπτεμβρίου η διαδικασία εγγραφής των επιτυχόντων των Πανελλαδικών Εξετάσεων έτους 2017 στις Σχολές και τα Τμήματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης. Υπενθυμίζεται ότι: – η εγγραφή των επιτυχόντων πραγματοποιείται και φέτος ηλεκτρονικά (υποχρεωτικά) στην ηλεκτρονική διεύθυνση https://eregister.it.minedu.gov.gr χωρίς την αναγκαιότητα κατάθεσης δικαιολογητικών και χωρίς να απαιτείται η μετάβαση των επιτυχόντων στις Σχολές και τα Τμήματα επιτυχίας τους.   – μέσα από την ηλεκτρονική εφαρμογή οι επιτυχόντες, στην περίπτωση που έχουν εγγραφεί από προηγούμενο έτος σε Σχολή ή Τμήμα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης, θα δηλώνουν τη Σχολή ή το Τμήμα στο οποίο είναι ήδη εγγεγραμμένοι και θα αιτούνται ταυτόχρονα τη διαγραφή τους, προκειμένου να ολοκληρωθεί η εγγραφή στη νέα Σχολή ή στο νέο Τμήμα.   – μετά το πέρας της διαδικασίας υποβολής των ηλεκτρονικών αιτήσεων εγγραφής και σε διάστημα που θα ορίσει η γραμματεία κάθε τμήματος, οι επιτυχόντες οφείλουν να παρουσιαστούν στα τμήματά τους προκειμένου να γίνει η ταυτοπροσωπία τους και να πάρουν κωδικούς για να έχουν πρόσβαση στις ακαδημαϊκές υπηρεσίες (δήλωση μαθημάτων, σίτιση κτλ.) της κάθε Σχολής και Τμήματος. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να γνωρίζετε ότι οι γραμματείες δύναται να ζητήσουν συμπληρωματικά δικαιολογητικά από τους εγγραφέντες (πχ. φωτογραφίες, φωτοτυπία αστυνομικής ταυτότητας, φωτοτυπία απολυτηρίου Λυκείου, φωτοτυπία αίτησης εγγραφής). ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Πανελλήνιες 2018: Νέο σύστημα, διδασκαλία και παπαγαλία Οδηγίες του ΥΠΠΕΘ στις Γραμματείες όλων των Τμημάτων και Σχολών των Πανεπιστημίων, ΤΕΙ, ΑΣΠΑΙΤΕ και Ανωτ. Εκκλ/κών Ακαδημιών για την εγγραφή των εισαγομένων στην Τριτοβάθμια Εκπαίδευση για το ακαδημαϊκό έτος 2017-2018, με το νέο σύστημα της ηλεκτρονικής εγγραφής   Όπως είναι γνωστό, για την εγγραφή των επιτυχόντων έτους 2017 εφαρμόστηκε και τη φετινή χρονιά το σύστημα της υποχρεωτικής ηλεκτρονικής εγγραφής, χωρίς την αναγκαιότητα κατάθεσης δικαιολογητικών και χωρίς να απαιτείται η μετάβαση των επιτυχόντων στις Σχολές και τα Τμήματα επιτυχίας τους. Με τον τρόπο αυτό οι επιτυχόντες δεν επιβαρύνθηκαν με το πρόσθετο κόστος της μετακίνησης για την εγγραφή τους και με την επιπλέον διαδικασία της συλλογής και αποστολής δικαιολογητικών.  Και στη φετινή διαδικασία παρατηρήθηκε για μικρό αριθμό επιτυχόντων, ότι στο σύστημα του Εθνικού Μητρώου ΑΜΚΑ, το οποίο διαλειτουργεί με το σύστημα της ηλεκτρονικής εγγραφής, υπήρξαν μικρές διαφοροποιήσεις ως προς τα απαιτούμενα προς εγγραφή στοιχεία. Επιπλέον, μικρός αριθμός επιτυχόντων εκ παραδρομής συμπλήρωσε Α.Μ.Κ.Α. άλλου προσώπου καταχωρώντας έτσι στην Αίτηση εγγραφής Ονομαστικά Στοιχεία που δεν είναι τα προσωπικά τους.  ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΑΚΟΜΑ: Έξυπνα τρικ για να μαθαίνεις πιο εύκολα! Για αυτό το λόγο θα θέλαμε να επισημανθεί ότι, παρά την ύπαρξη τέτοιων αναντιστοιχιών ως προς τα απαιτούμενα ατομικά στοιχεία, οι ηλεκτρονικές εγγραφές των επιτυχόντων θα θεωρούνται απολύτως έγκυρες, καθώς θα υπάρξει δυνατότητα ελέγχου και επικαιροποίησής τους κατά την προσέλευση των εγγραφέντων στις Γραμματείες των Σχολών-Τμημάτων. Σε κάθε περίπτωση, οι Γραμματείες δύνανται να ζητήσουν συμπληρωματικά δικαιολογητικά από τους εγγραφέντες. Πηγή: panelladikes24.blogspot.gr

Ο νέος Αϊνστάιν είναι Έλληνας. Ο 10χρονος φαινόμενο είναι ο νεαρότερος φοιτητής στο Πανεπιστήμιο!

12 Σεπτεμβρίου 2017
Ο Ουίλιαμ Μαϊλής, που κλείνει τα 10 του χρόνια στις 3 Οκτωβρίου, είναι όπως τα περισσότερα παιδιά στην ηλικία του. Του αρέσουν τα βιντεοπαιχνίδια, ο αθλητισμός και η παρέα με τους φίλους του. Ωστόσο, ο Ουίλιαμ δεν είναι συνηθισμένο παιδί όταν μιλάμε για την ακαδημαϊκή εκπαίδευση. Ο Ουίλιαμ Μαϊλής, τον περασμένο Μάιο, αποφοίτησε από το Λύκειο και είναι πλέον φοιτητής στο Κολέγιο, δουλεύοντας ήδη πάνω στις δικές του θεωρίες για το πώς δημιουργήθηκε το σύμπαν. Ζει στην Penn Township, της Πενσυλβάνια και είναι ανάμεσα στους νεαρότερους ανθρώπους που έχουν φοιτήσει ποτέ στο Κολέγιο. Σήμερα, σπουδάζει στο Community College της Κομητείας Allegheny και επιδιώκει να κάνει τις επόμενες σπουδές του στο Πανεπιστήμιο Carnegie Mellon του Πιτσμπουργκ, σύμφωνα με τον πατέρα του, τον Ελληνοορθόδοξο ιερέα Πίτερ (Παντελεήμονα Ηλία) Μαϊλή, του ναού της Υπαπαντής του Χριστού στο Ανατολικό Πιτσβούργο. Εκτενές δημοσίευμα για τον ομογενή Ουίλιαμ Μαϊλή, φιλοξένησε το post-gazette.com με το ανάλογο βίντεο-παρουσίαση, ενώ και το CNN παρουσίασε το παιδί-θαύμα. «Δεν με ενοχλεί να είμαι κατά πολύ ο νεότερος μαθητής στην τάξη», λέει ο Ουίλιαμ στο People. «Το έχω συνηθίσει πια» προσθέτει. Θέλει να σπουδάσει φυσική και χημεία, να πάρει το διδακτορικό του και να εργαστεί ως αστροφυσικός. Περιστρέφει άνετα την σκέψη και τον λόγο του γύρω από έννοιες όπως «μετατόπιση του χωροχρόνου», «ιδιομορφία» και «καθαρό βάρος», καθώς προσπαθεί υπομονετικά να εξηγήσει γιατί οι μαύρες τρύπες δεν είναι «σούπερ μάζες», όπως λέει η θεωρία των άλλων λαμπρών μυαλών, όπως ο Άλμπερτ Αϊνστάιν και τον Στίβεν Χόκινγκ. ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Όσο περισσότερο σπουδάζεις, τόσο προστατεύεις την υγεία της καρδιάς σου Σύμφωνα με τον Ουίλιαμ: «Θέλω να αποδέιξω σε όλους ότι ο Θεός υπάρχει». Θεωρεί πως μόνο μια εξωτερική δύναμη θα μπορούσε να είναι σε θέση να σχηματίσει το σύμπαν. Ο πατέρας του, Πίτερ και η μητέρα του Νάνσι, οι οποίοι έχουν ακόμα μία 29χρονη κόρη και έναν 26χρονο γιο, αναφέρουν πως ο μικρότερος γιος τους μπορούσε να σχηματίσει ολόκληρες προτάσεις σε ηλικία 7 μηνών, ενώ αναγνώριζε τους αριθμούς όταν ήταν 6 μηνών. Έμαθε να γράφει όταν ήταν 2 χρόνων, διάβαζε Ελληνικά στα 4 του χρόνια, ενώ γνώριζε από γεωμετρία και τριγωνομετρία στα 7 του χρόνια. «Ο Ουίλιαμ ήταν πολύ έξυπνος και θυμάται οτιδήποτε βλέπει», επεσήμανε ο πατέρας του. Οταν τελείωσε την τρίτη τάξη πέρυσι, παράλληλα έκανε μαθήματα της τετάρτης και του λυκείου, αλλά και ορισμένες τάξεις του Κολεγίου. Φέτος γράφτηκε κανονικά, πρόσθεσε. Όταν ο Ουίλιαμ απέτυχε αρχικά στα 4 του σε κάποια τεστ ετοιμότητας, ο πατέρας του συμβουλεύτηκε έναν ψυχολόγο που ασχολείται με παιδιά διάνοιες. Εκείνος τον χαρακτήρισε «αγνή διάνοια» μετά από σχετικές δοκιμασίες για το IQ. Ο Πίτερ Μαϊλής σημείωσε πως ο ίδιος και η σύζυγός του, επιτρέπουν στον Ουίλιαμ να αποφασίζει τους τομείς που θα ακολουθήσει ανάλογα με το ενδιαφέρον του. «Ο,τι μαθήματα θέλει να πάρει, είναι εντάξει με εμένα. Δεν θέλω να τον πιέσω» δήλωσε. Ο καθηγήτης Ιστορίας του Ουίλιαμ, Ααρον Χόφμαν, είπε πως το παιδί ταίριαξε με τους άλλους φοιτητές του Κολεγίου. «Δεν έχουμε παρεκκλίνει από κάποιο θέμα: Χίτλερ, Μουσολίνι, το Ολοκαύτωμα, Πόλεμοι»… Αν είναι εδώ για το Κολέγιο, θα έχει αντίστοιχου

ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΕΣ – ΧΟΡΗΓΙΕΣ

Τα Φροντιστήρια Μ.Ε. στηρίζουν τον αθλητισμό και την τοπική κοινωνία μέσω χορηγιών σε συλλόγους της Δυτικής Θεσσαλονίκης.